آلبرت

حرف هایی که دوست دارم بزنم

حرف هایی که دوست دارم بزنم

برای سلامتی آقا امام زمان پنج صلوات بفرستید
در ضمن تمام مطالب ما به صفحه ی خانه ختم نمیشه بلکه در بخش های آهنگ هفته و... هم مطلب وجود دارد

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

نماز

ما قرار است بعد از این دنیا به آخرت برویم

ولی اون جا بچه بازی نیست که هر که مرد بگن برو بهشتنه ما باید برای اون دنیا خومون رو آماده کنیم بله آماده یکی از اون کارهایی که ما رو آماده میکنه نمازه بله نماز دوست عزیز ولی نماز هم که همینجوری نیست آداب داره 

من میخوام یکی از اون آدای رو بگم

یکی از آداب نماز توجه به عز ربوبی و ذل عبودی است(حال کردین چی گفتم)

حالا اینی که گفتم یعنی چه یعنی توجه به بزرگ بودن خداوند و کوچکی بنده است مسئله این است مادر نماز با خدا صحبت میکنیم همانی که همه چی در دست اوست صحبت میکنیم همانی که همه چی دست اوست صحبت میکنیم توجه به این توجه کنیم واین موضوع ارزش نماز را برای ما آشکار میسازد 

  • آلبرت

نظرات  (۴)

ذل عبودیو خوب اومدی!!!
:))
موفق باشیܓ
کس نگو زن
  • صولت گودزیلا
  • بی ادب خفه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی