آلبرت

حرف هایی که دوست دارم بزنم

حرف هایی که دوست دارم بزنم

برای سلامتی آقا امام زمان پنج صلوات بفرستید
در ضمن تمام مطالب ما به صفحه ی خانه ختم نمیشه بلکه در بخش های آهنگ هفته و... هم مطلب وجود دارد

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

سلام

سلام خدمت دوستان عزیز

همیشه همیشه که نه وقتی آدم اولین ایمیل خودشو باز میکنه اولین موضوع خودش سلام قرار میده

من هم همین کار رو کردم فقط به جای ایمیل وبلاگ باز کردم

دیدم یه راهی که میشه با مردم ارتباط داشت درست کردن وبلاگ است تازه تابستان هم بود و دیگر بهتر

این بود که این وبلاگی که دارید میبینید باز شد

خب حالا من سعی میکنم هر هفته مطالب رو عوض کنم شما هم نظر بذارید

حتی اگه بگید چرته هم خوشحال میشم

خب دیگه من هیچ حرفی ندارم

  • آلبرت

نظرات  (۲)

  • عباس قادری
  • سلام
    اینم از اولین نظر وبلاگت...
    سلام صدو دوتا سلام 
    بدنبود.................نظری ندارم...............جای پیشرفت داری!!!!!نگران نباش!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی